Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак проблем - не отлепя на бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
    на празен е без проблеми
    цъкнеш малко газта и спира.

    това всичкото изчезва като загрее на работна температура.
    ПП. колата не беше карана на бензин повече от 2 години.

    Датчика за температура,този на термостата!Зимата ми правеше същия проблем,до 2500,тресе и все едно се дави а отзад мирише на москвич,после като загрее към 90 работата заспиваше.Откачи го и виж без него дали ще има промяна в работата,ако има,значи нее тотално умрел,ако няма никакъв ефект,значи е припаднал.


    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

    Comment


    • #17
      Според мен, ако са основно дюзи, и празния ход ще е лош, освен това няма да изчезва като загрее... Аз мисля, че е основно темперетурен датчик вода/въздух. И двата трябва да имат еднакви показания при измерване на съпротивление - 2000-3000 Ом при 20 градуса на вода/въздух и 200-300 Ом при 90 градуса.

      П.П. Това не значи, че дюзите не са за чистене.

      П.П.П. Опа, забравих, че си с дебитомер, тогава вариянта е датчик темперетура вода или дебитомер.
      Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 19:55.
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #18
        Смятам, че са дюзи. Вземи от някой на заем (Furious 155 мисля, че имаше)(и аз имах ама ги подарих) и пробвай да видиш. От много умуване се прецакват нещата, ама във ниските, ама във високите, ама студена...Няма ама
        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
        by RUBIG service

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
          Смятам, че са дюзи. Вземи от някой на заем (Furious 155 мисля, че имаше)(и аз имах ама ги подарих) и пробвай да видиш. От много умуване се прецакват нещата, ама във ниските, ама във високите, ама студена...Няма ама
          Да ,ама има "ама".Дотук сума ти предположения и все свързани с много пари и никакъв ефект.Единственото ,което мисля е разумно е датчика за температурата ,определящ сместа при студен и топъл мотор и евентуално лоша информация от дебитомера.За никой не е тайна , че се износват реостатите на дебитомерите.А от запушени или неработещи добре дюзи се нарушава работата в целия диапазон на оборотите на мотора.Последното е от личен опит.
          А колкото до газта ... ...доста производители ,когато автомобилът ще работи със газ предлагат LPG cilinder head ... ...т.е. изисква се промяна в конструкцията на мотора , нима гаражните майстори са по-велики от инженерите създаващи автомобилни мотори за големи концерни?
          ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

          Comment


          • #20
            Да не стана банален, ама огледай първо вакуумите. Да не смуче от някъде, защото при отпуснат педал на газта, това няма голямо значение. Системата си подава гориво в режим на празен год.
            Дадеш ли газ обаче, през дебитомера не минава тоя въздух и компа не го отчита, от там и обедняване на сместа , кихане, кашляне и обща настинка.
            Като се вдигнат оборотите, ламбда компенсира обедняването и всичко е наред!
            Всичко това си е само моя теория!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #21
              Определено първо диагностика след това ще е ясно кое е за смяна! И така всичките ''АМА'' и ''АКО'' изчезват
              2 години само на газ.... зимата няма как да си палил на газ.. освен ако имаш отоплен гараж
              Last edited by Alfa User; d.m.y г., 07:10. Основание: тук пишем на кирилица

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                Определено първо диагностика след това ще е ясно кое е за смяна! И така всичките ''АМА'' и ''АКО'' изчезват
                2 години само на газ.... зимата няма как да си палил на газ..osven ako imash otoplen garaj
                Че има гараж -Има,че е отоплен - Отоплен е.
                И ,че отвън палеше на газ - да Правеше го.
                ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                Renault Megane II Grand Tour-2004г

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
                  Че има гараж -Има,че е отоплен - Отоплен е.
                  И ,че отвън палеше на газ - да Правеше го.
                  На -15 С ще запалинавън при студен старт ама друг път

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                    На -15 С ще запалинавън при студен старт ама друг път
                    И на -15 пали колега Невероятно, но ФАКТ!
                    Alfa 155 2.0TS 8V '93
                    sigpic
                    VW LADAVAGEN '81
                    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                    Comment


                    • #25
                      Темата май не е за това кой как пали зимата на газ ...
                      155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                      Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                        Темата май не е за това кой как пали зимата на газ ...
                        Абсолютно съгласен!
                        То не, че моята не пали на газ и при -23С!
                        В неделя се борих с една 155 и една 156 и двете на газ!
                        По интересна е 155!
                        Правеше същите простотии!
                        Диагнозата и е първо гумички на клапаните на изпарителя и по-лошото- крив всмукателен клапан.
                        Като резервен вариант, кофти свещи, нищо , че са нови!
                        Точно от тях, едва не разглобихме една Брава!
                        Пак давам само идеи!
                        Накрая, ако нищо не стане, ще си взема една 155 да си ръчкам по нея, та да съм компетентен!
                        Наздраве, банда!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment

                        Working...
                        X